środa, 14 października 2015

Ulubieńcy Października

Hey kochani ♡ Dzisiaj przychodzę do was z ulubienczami października. Pierwszym moim ulubieńcem października jest jesienna narzuta na łóżko + poduszki. Idealnie pasuje do wystroju pokoju i bardzo mi się podoba ♡
Druga rzeczą jest mój nowy szampon i odżywka z Schwarzkopfu. Są idealne dla moich brązowych, dość grubych włosów.
Kolejna rzecz to świeczka. Wiecie ,że je uwielbiam. Ta świeczka pachnie bardzo mocno,nie kosztowała dużo i długo się wypala. Bardzo polecam!
Następnymi ulubiencami są dwa woski z Yankee Chandler - Fresh Cut Roses i Honey Blossom ♡ Nie za bardzo lubię jesień a one przypominają mi o lecie♡ Pachną naprawdę bardzo mocno kwiatami ♡
Piąta rzecz i już ostatnia to mój jesienny stroik. Który mimo ,że jest mały czyni mój pokój bardziej jesienny. ♡ Przygotowanie go jest proste i szybkie. Zachęcam do zrobienia takiej ozdoby samemu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz